Vakantie Hoenderloo - Laatste Dag + Aankondiging Overstap PolarSteps

6 mei 2023 - Hoenderloo, Nederland

Wat gaat de tijd hard! Het is vandaag alweer de laatste dag hier in Hoenderloo! Morgenochtend rijden wij direct terug naar Lekkerkerk. Wij verwachten rond 12 uur 's middags weer terug te zijn.

Vanochtend lekker uitgeslapen. Vanmiddag om 2 uur vertrokken naar kasteel Cannenburgh. Niet het kasteel bezocht, maar wel daar bij een middeleeuwse markt geweest.

Was best interessant om die mensen te zien in de stijl van toen!

Mama, Jayden en ik zijn nog wezen kijken bij een show waarbij een veldslag werd nagespeeld. Heftige gevechten met pijlen, zwaarden en hele harde kanonslagen die klonken als vuurwerk dat dichtbij ontploft! 😁

Papa bleef bij Bandit ergens anders bij de middeleeuwse markt. Bandit zou anders platgedrukt worden door de vele mensen die de show ook keken. 😁

Vervolgens heeft papa een t-shirt met Ierland gekocht en een leuke armband.

Jayden heeft een heel groot Japans zwaard gekregen. Ik word er een beetje bang van! 😁

Daarna gingen wij wat drinken en wat nacho's eten bij een restaurant naast het kasteel! Ik had zelf een Chardonnay genomen! πŸ˜‹

Vervolgens gingen wij niet veel later pannenkoeken eten bij het pannenkoekenrestaurant in Hoenderloo. Ik had een pannenkoek met chocovlokken, ijs, chocoladesaus en poedersuiker op! En nog een Chardonnay en cola! πŸ˜‹

Hierbij hebben wij ook de vakantie voor onszelf afgesloten. Daarnaast ga ik met jullie nu ook dit reisblog afsluiten.

Ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben! Wij in ieder geval ook van deze vakantie!Β

En zoals jullie gezien hebben aan de titel, dit is het laatste reisblog op Reislogger. Dit betekent niet dat ik ga stoppen met reisblogs maken voor jullie.

Ik ga verder op PolarSteps met reisblogs. Omdat ik wat anders wil proberen en ik heb er positieve reacties over gehoord van anderen over PolarSteps.Β

Jullie kunnen mij wel alvast volgen op:

En hier nog een update over mijn eigen, zelfgemaakte reisblog website, die is bijna af, maar er ontbreken nog belangrijke onderdelen die ik nog niet kan maken.Β

Die moet ik nog leren met mijn opleiding.Β

Wanneer er weer een status-update is over mijn eigen, zelfgemaakte reisblog website, laat ik dat weten via Facebook of Instagram.

1. Opa den burger.:
    8 mei 2023