Dag 18 Tsjechië

30 juli 2022 - Praag, Tsjechië

Vanochtend vertrokken vanuit Lakeside Village! Na 2,5 uur aangekomen in Praag!

We zitten nu in hotel Kampa Garden in een buitenwijk! Prima hotel! 👍🏻

Alleen kan de deur niet op slot als je op de wc je behoefte moet doen! 😂🤣

Direct na aankomst kregen wij een welkomstdrankje aangeboden en zijn we op het terras gaan zitten bij het hotel!

Vervolgens om 3 uur gingen we Jayden verrassen met een taart van Formule 1!

Die taart is echt zwaar volgens mijn moeder! Dus die zal echt vullen!

We hebben nog geen stukje van genomen.

Nogmaals gefeliciteerd met je 15e verjaardag Jayden! 🥳🎉

Daarna gingen we door Praag wandelen! Mooie en leuke stad! ♥️

Alleen stikte het van de mensen! 😬

Wij zijn ook even gestopt bij een tentje waar ik en Jayden een chocoladetaart met vanille ijs en slagroom op hadden! 😋

Ik had nog een lekker alcoholvrij normaal biertje genomen! 😋

Vervolgens zijn we door wezen lopen naar een sushirestaurant waar we wilden eten!

We hadden weer een stop gemaakt bij een kerk!

Er stond op de deur duidelijk aangegeven dat er geen foto's binnen mochten gemaakt worden! Maar we hebben het toch gedaan, omdat anderen het ook gewoon deden! 😂🤣

Daarna zijn we weer verder gelopen naar het sushirestaurant! Maar helaas was het geen "All You Can Eat" terwijl het online stond dat het wel dat was! 🤦🏼‍♂️

Dus zijn we weer verder gaan lopen door Praag!

Ik kwam nog een mooie Mercedes jeep tegen en we zijn nog binnen geweest in een Porsche Design geweest! ♥️

Porsche maakt niet alleen auto's, maar ook bijv. t-shirts, horloges etc.

Jayden is nog ook op de foto geweest met een Minion (een geel wezen uit films)! 😂

Daarna zijn we doorgelopen naar The Wall Pub vlakbij ons hotel!

Hier nog een Ford Mustang tegengekomen! ♥️

Jayden kreeg hier ook nog een verassing voor zijn verjaardag! Dit had mama gevraagd aan een van de bediensters! 😁

En weer heerlijk gegeten hier! 😋

Jayden en ik eten al serieus de hele vakantie hamburgers bij restaurants! 😂

Dessert hebben we niet genomen, omdat er nog een Formule 1 taart staat in het hotel! 😁

Ten slotte zijn we weer teruggegaan naar het hotel!

Dit was dag 18 alweer!

1. Opa den burger.:
    30 juli 2022
    Allereerst nog gefeliciteerd allemaal met Jayden zijn verjaardag ook namens Oma de Ridder. Wat een mooie stad en kerk en auto`s hebben jullie gezien. Konden jullie nog wel lopen na al dat lekkers. Waren weer hele mooie foto`s. Groetjes .
  2. Adrie Berger.:
    31 juli 2022
    Al weer een dag met een gouden
    Randje. Praag moet een mooie stad zijn dus hier jullie bevestiging.
    Nu het enige minpuntje dat de w.c.niet afgesloten kan worden. Kan gebeuren, maar je vader is zo handig. Hoe groot is de 't.v.scherm in dit hotel? Misschien hebben jullie wel geen tijd om t.v.te kijken.
    Voor vanavond een fijne avond gewenst en voor morgen een fijne dag.
  3. Kyan:
    31 juli 2022
    Tv is best klein en ik heb een Chromecast (klein apparaatje die je op de HDMI van je tv aansluit) meegenomen waarop je Nederlandse televisie kan kijken!

Maar die tv hangt te hoog en er moet ook stroom op de Chromecast! Dus geen televisie! 😁

We hebben dus maar naar Max gekeken op de iPad!