Dag 3 Mechelerhof 2021

20 oktober 2021 - Vaals, Nederland

Wezen karten in Vaals! Superleuke kartbaan en er hard door heen gescheurd! πŸ‘πŸ»πŸ˜

Maar helaas wel 5de geworden! πŸ˜”

Ik had ook iemand die ik steeds niet kon inhalen, wat best irritant was! 😑 De bochten verpestten steeds de kans om diegene in te halen! 😑 Ik vind het namelijk eng om iemand in een bocht in te halen! 😁

Jullie kunnen als het goed is de scores terugzien in een van de foto's! Ik heet AutobahnRacerNL! πŸ‘πŸ»πŸ˜Š

Papa vandaag voor de tweede keer een lekker dagje forellen wezen vissen! πŸ‘πŸ»πŸ˜Ž

Geen foto's dit keer ervan!Β

Na het karten trilde mijn handen wel erg wat best vervelend was! 😣

Nog wat geluncht bij de Paardenstal (de kroeg waar we gisteravond Ajax tegen Dortmund keken, zie foto's)!Β

Een tosti met daarop een hamburger, ui, ketchup en hamburgersaus! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

En natuurlijk een Radler! 🀣 Want Limburg staat bekend om zijn biermerken (bijv. Brand)

​​​​Voor de rest van de dag lekker gechilld bij het huisje! πŸ‘πŸ»πŸ˜Ž

Het was erg leuk vandaag! πŸ‘πŸ»πŸ˜Š

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda:
    20 oktober 2021
    Ik ben blij dat je hebt genoten! Ik vond het ook erg leuk om jullie te zien racen! En dat inhalen leer je nog wel eens.
    Paardestal is 1 van de vele kroegen in Mechelen dat toch echt maar 1500 inwoners heeft. En de prijzen zijn van voor de Euro πŸ˜‰ ook wel leuk
  2. Opa den burger.:
    21 oktober 2021
    Ik vindt het heel netjes dat je mee doet Ik heb ook nooit kunnen winnen. Heb papa ook nog wat kunnen vangen.