Vakantie Duitsland + Toverland - Dag 5 (Afsluiting reisblog)

2 maart 2023 - Lekkerkerk, Nederland

Gister naar Toverland geweest! In vele attracties geweest. Helaas was de Fenix (nieuwe achtbaan) dicht, want ze zijn weer aan het bouwen daar. De boomstam was ook helaas dicht vanwege werkzaamheden.

Geen grap, toen we in de Dwervelwind gingen, kwamen wij de mannen van StukTV tegen omg! Thomas, Giel en Stefan! 😱

StukTV is een YouTube kanaal met ongeveer 2,5 miljoen volgers.

Ze waren een video aan het opnemen. Ik heb ze achtervolgd, totdat ze via een privéingang naar de bobsleebaan gingen.

's Avonds nog uit eten geweest. Ik had als hoofdgerecht hete kipspiesjes met patat op. 😋

Geen voorgerecht of dessert op.

Daarna zijn we weer naar het huisje gegaan en hebben we verder niets meer gedaan.

Hierbij eindigt de reisblog van Grünstadt, ons verblijf in Helenaveen en het dagje Toverland.

Hopelijk hebben jullie ervan genoten!

Het was erg gezellig, zowel bij de familie Yildiz, in Helenaveen en Toverland!

📣 Leuke mededeling!

De release datum is nog onbekend, maar de ontwikkelingen van mijn eigen, nieuwe reisblog website zullen binnenkort plaatsvinden!

Hierop komen de toekomstige reisblogs, wanneer het af is.

De website zal helemaal gebouwd worden met mijn software developer skills! 👍🏻

Mijn reisblogs op Reislogger zullen niet weggaan, die blijven gewoon staan hier.

Houd mijn Insta en FB in de gaten, hiermee word je op de hoogte gehouden over wanneer mijn nieuwe reisblog website online komt en wat de link wordt.

1. Opa en Oma Berger.:
    2 maart 2023
    Ha Kyan en familie,
    Aan alles komt een einde zo ook aan een heerlijke zonnige vakantie.
    Goed te horen dat jullie genoten hebben.
    Welkom thuis.!