Vakantie Hoenderloo - Dag 1

4 mei 2023 - Hoenderloo, Nederland

Gistermiddag aangekomen bij ons huisje in Hoenderloo! Mooi huisje!

Mijn ouders hadden een WiFi abonnement aangeschaft voor in het huisje, alleen is dat nu geldverspilling.

De WiFi is zo traag, dat ze nu van onze (Jayden en ik) hotspot gebruikmaken. Maar die is ook weer traag, want dat is zo in de Veluwe kreeg ik te horen. 😑

Tot de avond viel, hebben we uitgerust bij het huisje. Daarna uit eten gegaan bij het restaurant op ons park met familie van der Pijl - Barreveld. Die zitten bij Roompot verderop! 😁

Thijs komt vrijdag met de trein en bus hierheen. Papa bleef bij Bandit 🐶 in het huisje, want anders gaat Bandit erg janken en hebben onze buren er last van.

Net als gisteren bij Santas de kipsate genomen! Daarna als dessert een ijscoupe genomen! 😋

Vervolgens zijn wij teruggelopen naar het huisje met de familie van der Pijl - Barreveld om het aan hen te laten zien.

Daarna zijn Jayden, Bandit, ik en mama nog met de familie van der Pijl - Barreveld naar hun huisje gelopen bij Roompot. Ook een mooi huisje!

Ten slotte zijn we zelf weer teruggelopen naar ons huisje op ons park en zijn wij gaan slapen.

Wij gaan vandaag kijken waar wij Dodenherdenking gaan doen en voor een uitje vandaag.

1. B. Boudewijn:
    4 mei 2023
    Weer lekker gegeten. 👌
  2. Menno van der Pijll:
    4 mei 2023
    Goed om te lezen dat jullie ook de weg terug weer gevonden hebben.