Vakantie Hoenderloo - Dag 2

4 mei 2023 - Hoenderloo, Nederland

Vanochtend om 11:45 vertrokken voor een nieuwe dag van onze vakantie in Hoenderloo!

Wij hebben papa eerst gebracht bij de forellenvijver in Emst (30 minuten rijden). Hij is daar lekker de hele dag wezen vissen naar forellen!

Vervolgens zijn wij met z'n drieën en Bandit naar Deventer gereden en wij hebben deze Hanzestad bezocht.

Erg mooie en leuke Hanzestad en veel foto's genomen daar!

Ik heb van mijn moeder Buurman en Buurman knuffels gekregen die ik helemaal geweldig vind! Ik heb beide buurmannen! 😂

Jayden heeft een haai van Funko Pop gekregen. Een Funko Pop is een pop waarbij de kop kan bewegen.

Het meest linker schap was best lang en lag helemaal vol met die Funko Pops! 😁

Mama had ook wat gekocht voor haarzelf, maar ik weet niet meer wat het was.

Daarna gingen we op een terras wat brood met smeersels en kaas eten. Er staat tegenover een grote kerk die wij konden beklimmen, maar dat hebben we niet gedaan.

Vervolgens kwam ik twee Porsches tegen waar ik natuurlijk mee op de foto was gegaan! 😎

Daarna had mijn moeder nog wat gekocht in een winkel en zijn wij met z'n allen wezen kijken in de Apple Store en de Intertoys.

Vervolgens zijn we weer teruggegaan naar papa. Hij had grote forellen gevangen zeg! Hij moest ze alleen nog slachten en schoonmaken toen wij daar aankwamen.

Er waren ook schommels daar, dus ging ik schommelen totdat papa klaar was. En nog wat gedronken bij het cafe bij de forellenvijver vanwege het mooie weer.

Op de terugweg naar het huisje stonken die forellen best wel!  Die moeten nog verder schoongemaakt worden! 🤢😂

Bij het huisje een lange broek aangedaan omdat het respectvoller is voor de dodenherdenking later. Ik had eerst lekker mijn korte broek aangedaan vanwege het mooie weer!

Daarna naar de kerk gereden waar de dodenherdenking was. Was erg mooi om de dodenherdenking gedaan te hebben bij deze kerk! Nog nooit eerder gedaan want wij kijken het altijd op tv thuis normaalgesproken.

Ten slotte zijn wij wat patat met snacks gaan eten bij de cafetaria verderop van de kerk vandaan.

Ik had een patatje oorlog met een boerenhamburger en een Fanta op! 😋

En dan was deze dag al weer voorbij! Tot morgen weer!

1. Opa en Oma Berger.:
    5 mei 2023
    Man wat een drukke dag in jullie vakantie.
    Jullie treffen het goed met het weer.
    De verse forel zal jullie ook gemaakt hebben. Er gaat niets boven vers natuurlijk.
    Geniet nog van een paar mooie dagen. Veel plezier en graag tot later.
  2. B. Boudewijn:
    5 mei 2023
    was een relaxe dag zo te lezen. geniet er maar lekker van. en prachtig weer.
  3. Opa den burger.:
    5 mei 2023
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben.