Dag 8 (precies een week) Tsjechië

20 juli 2022 - Liberec, Tsjechië

Aan het begin van de middag zijn we gaan rodelen bij Bobová Dráha Jizerky in Janov nad Nisou! Erg leuke rodelbaan en lekker er vanaf gescheurd!

Wij hadden de borden met "Slow Down" lekker genegeerd! Geen ongelukken gebeurd! 😁

Wij waren 5x gegaan van de rodelbaan! 👍🏻

Vervolgens moesten we tanken en zag ik een mooie Ferrari schaalmodel voor op mijn kamer! Ik kon die krijgen als cadeau omdat ik geslaagd ben, maar ik vond het erg duur, dus we hadden het maar niet gekocht.....

Daarna waren we doorgereden naar een mini-kasteel waar winkeltjes stonden.

Hier heb ik een mooie Amethist armband gekregen! Mijn moeder heeft een mooie ketting en een staaf van een edelsteen!

Ik had hiervoor nog een armband gekregen toen we die rotsen hadden bezocht toen wij bij ons tweede verblijf nog waren! Ik dacht dat dat dag 3 was.

Daarnaast was er bij dat mini-kasteel niet echt meer dan sieraden te koop.

Vervolgens zijn we een ijsje en een drankje wezen doen bij een restaurant tegenover genaamd Konrád Inn!

Vanavond hebben wij op het vakantiepark nog Bingo gedaan!

Er waren vier rondes en ik was meteen de eerste van iedereen die meedeed aan Bingo die een prijs won!

Een waterpistool! 😂

Helaas gingen we van veel geluk naar veel pech bij de andere drie rondes erna! We hebben niet de hoofdprijs gewonnen! 😫

Dit was dag 8 alweer! Tijd gaat echt snel! We zitten sinds vandaag precies een week hier in Tsjechië! 😱

1. B. Boudewijn:
    21 juli 2022
    Weer een leuke dag. Knap van je dat je de verleiding heb weerstaan van de auto.
    De bingo heeft het een beetje vergoed. 😊
  2. Opa den burger.:
    21 juli 2022
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en het weer ook mee zit. Groetjes.
  3. Adrie Berger.:
    21 juli 2022
    Al weer een week op vakantie. De tijd vliegt als je het naar je zin hebt.
    Gelukkig let jij ook "op de kleintjes".
    Hier hebben we een regendag, goed voor de tuin Ries!
    Fijne avond nog en tot later.