Dag 1 Vakantie Leeuwarden

26 februari 2022 - Leeuwarden, Nederland

Vandaag zijn we om 12 uur vertrokken naar Leeuwarden!!!! We hebben helaas wel file gehad onderweg bij Lelystad! 😑

Na de file hebben we 1 tussenstop gemaakt bij een Shell langs de snelweg! Lekker een broodje gehaald en een koffie!Β

Om 3 uur zijn we aangekomen bij het hotel! We hebben toen de kamers (een kamer voor papa en ik en een kamer voor mama en Jayden) bekeken!

Vervolgens zijn we wat gaan drinken en brood met smeersels gaan eten in de lounge ruimte van het hotel! We hadden lekker een openhaard naast ons! πŸ‘πŸ»

's Avonds zijn wij lekker uit eten geweest bij Paddy O'Ryan in het centrum van Leeuwarden!Β

Heerlijk gegeten! Ik had als voorgerecht weer brood met wat smeersels op, vervolgens als hoofdgerecht een lekkere grote hamburger op en ten slotte als dessert lekker pistache ijs genomen! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Nu zijn we weer bij het hotel en we zijn lekker aan het chillen en we gaan zo maar eens slapen! 😴

Was een leuke eerste dag vandaag! πŸ‘πŸ»πŸ€—

1. B. Boudewijn:
    26 februari 2022
    Je zal wel lekker slapen denk ik. Welterusten😴😴
  2. Jan:
    26 februari 2022
    Leuk Kyan! Ik ben ook gek op pistache ijs. Lorraine vindt dat heel raar.
  3. Lorraine:
    27 februari 2022
    Hahaha ik vind pistache ijs idd niet lekker, wel chocolade 😁. Vooral lekkere dingen op dus jullie 1e dag! Veel plezier morgen en ben heel benieuwd wat jullie dan allemaal gaan doen
  4. Kyan:
    27 februari 2022
    Nou tante Bets, ik heb bijna geen oog dicht gedaan vannacht! 😴

Het was een erg drukke dag gister! Mijn hoofd zat erg vol daardoor, daarom kon ik slecht slapen!
  5. Opa den burger.:
    Opa Joost.
  6. Opa den burger.:
    27 februari 2022
    Mooi dat je het zo leuk vind.