Dag 2 vakantie Leeuwarden

27 februari 2022 - Leeuwarden, Nederland

Was een superleuke dag vandaag! πŸ‘πŸ»πŸ˜

Vanochtend lekker aan het typisch uitgebreide ontbijt van Van Der Valk gezeten! πŸ‘πŸ»

Ik had worstjes, spek, 2 boterhammen (1 witte en 1 bruine), een roomsoesje van mijn vader gekregen, jus d'orange, sap met mango en banaan en 2 cappuccino's! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Je zou verwachten dat we tot het einde van de vakantie in Leeuwarden zullen blijven, maar we zijn nog naar een planetarium geweest in Franeker! 😁

Was erg interessant en leerzaam! πŸ‘πŸ»πŸ€“

Nadat we het planetarium bezocht hadden, zijn we weer teruggereden naar Leeuwarden!Β

Daar hebben we een terrasje gepakt genaamd Grand CafΓ© de Brass!Β

Lekker een Radler gedronken met nacho's erbij! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Daarna zijn we weer teruggegaan naar het hotel en ben ik lekker in bad wezen zitten! πŸ›€

Wij zijn vervolgens weer een drankje (je raadt al wat ik heb genomen! 🀣🀣🀣🀣🀣🀣) met opa en oma Berger! πŸ€—

Daarna zijn we weer lekker uit eten geweest bij Pizzeria Sardegna (In Leeuwarden)!Β

Lekker wat brood met smeersels genomen als voorgerecht en als hoofdgerecht lekker een spaghetti met gehakt, tomatensaus, ham, geraspte kaas etc. genomen! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Ik had helaas geen dessert genomen, want papa was al erg moe en hij wilde graag terug naar het hotel! πŸ˜”

Ten slotte zijn we weer teruggereden naar het hotel en is dag 2 nu over helaas! πŸ˜”

We hebben al plannen voor morgen (helaas ook alweer de laatste dag van onze vakantie hier in Leeuwarden! πŸ˜”πŸ˜₯)

Maar wat die plannen waren, zien jullie morgen bij helaas alweer het laatste deel van de reisblog in Leeuwarden! πŸ‘πŸ»

1. Lorraine:
    27 februari 2022
    Klinkt weer als een hele leuke en lekkere dag πŸ˜πŸ‘. Veel plezier morgen!
  2. Opa den burger.:
    28 februari 2022
    Mag wel wat sportiever, grapje. Als jullie het maar leuk vinden. Veel plezier.