Laatste dag in Leeuwarden! πŸ˜”

1 maart 2022 - Lekkerkerk, Nederland

Ik was gister te moe om de laatste dag te plaatsen. Excuses voor het ongemak! 😴😁

's Ochtends en vandaag weer lekker aan het uitgebreide ontbijt van Van Der Valk gezeten! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Vervolgens hebben we Harlingen bezocht (niet met opa en oma)! Wij hadden daar alleen rondgelopen en schitterende foto's gemaakt! πŸ‘πŸ»

Daarna gingen we weer weg naar het hotel, want er was helaas niet zo veel te beleven in Harlingen! πŸ˜”

We zijn teruggereden door de kleine dorpjes i.p.v. de snelweg!

Er waren erg grappige plaatsnamen op de route!!!! Bijv. Sexbierum en Wijnaldum! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£

Weer terug in het hotel hadden we lekker gechilld! 😴😴😴😴

's Avonds gingen wij (niet met opa en oma) naar een Chinees & Japanner in Leeuwarden genaamd Tao! Heerlijk gegeten! πŸ˜‹

Maar in het begin kregen we ons eten snel. Later moesten wij een halfuur wachten totdat we ons eten kregen!!!!! 😑

Wij waren dat best zat uiteindelijk, dus wij waren helaas vertrokken zonder een dessert! πŸ˜”

Wij zijn in het hotel nog een drankje wezen doen! (niet met opa en oma)

En ik had alsnog daar een dessert genomen! Een super lekkere dame blanche!!!!! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Die dame blanche had ook nog een eng gezicht als je goed kijkt! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£

​​​Daarna / nu zijn we helaas gearriveerd bij het einde van onze vakantie! 😭😭😭😭😭😭😭

Maar Friesland zelf vonden wij niet zo veel te beleven helaas! 90% van Friesland bestaat uit kleine dorpjes waar niks was!Β  Wij hadden het beter verwacht!Β

Maar we hadden het toch met z'n allen het gezellig het gemaakt in bijv. het hotel! πŸ‘πŸ»πŸ˜

​​Ik schrijf dit weer thuis! Wij zijn thuis veilig gearriveerd en wij zijn nu aan het bijkomen van de reis! (Β± 2,5 uur gereden) 😴😴😴😴😴

Dit is ook het laatste deel van onze vakantie in Leeuwarden! Dus bij deze sluit ik de blog van Friesland af! πŸ˜”

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van onze vakantie verhalen in Leeuwarden! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

​​​​Tot de volgende reisblog bij de volgende bestemming! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

1. B. Boudewijn:
    1 maart 2022
    bedankt weer voor je mooie verslag. jullie hebben wel geboft met het weer. Ik vond Harlingen wel leuk. zijn we veel uit vertrokken naar Terschelling. Herkende de boot. Op naar de volgende vakantie
  2. Opa den burger.:
    2 maart 2022
    Het plaatsje Harlingen kan ik zelf niet maar ik ben er wel op de schaats met de elf steden toch doorheen gekomen ,en dat was wel heel leuk. Maar de verslagen van jouw zijn ook heel mooi. Bedankt.