Eerste dag Tsjechië

13 juli 2022 - Pec pod Snezkou, Tsjechië

Vandaag zijn wij aangekomen bij ons eerste verblijf in Tsjechië!

Ons verblijf ligt in het plaatsje Pec pod Snezkou. Dit plaatsje bestaat werkelijk alleen uit hotels, een paar restaurants, een supermarkt en een rodelbaan!

Wij zijn vertrokken in Nederland rond 04:30! Ik heb nog ff verder geslapen in de auto! 😁😴

Wij zijn door Duitsland en Polen gegaan, want ons verblijf is net over de grens met Polen!

Vanuit Polen moesten we gaan stijgen met de auto en daarna staken we de grens over met Tsjechië!

Wij zijn nu vooral aan het bijkomen van de reis die 10 uur heeft geduurd!

Wij zijn nog wel ergens wezen eten in Pec pod Snezkou. Lekker geproost op de vakantie en wij aten spaghetti met kaas en carpaccio! Nog lekker tiramisu als dessert genomen!

Je moet niet schrikken van de hoge prijs, want het is in Tsjechische kronen en niet in euro's. Je moet de prijs in Tsjechische kronen x €0,04 doen om de prijs in euro's te weten.

Wij gaan nu lekker verder uitrusten en wij kijken morgen wel wat wij gaan doen morgen!

1. B. Boudewijn:
    13 juli 2022
    Fijn dat de reis goed is gegaan.
  2. Kyan:
    13 juli 2022
    Beter dan vorig jaar tante Bets! Toen gingen we op zwarte zaterdag heen en terug! We stonden erg lang in de file toen! 😬
  3. Jolanda:
    14 juli 2022
    Was een heerlijk begin van de vakantie! Lekker vlot gereden en prima temperatuur 😃
  4. Adrie Berger.:
    14 juli 2022
    Hallo vakantie gangers. Fijn dat jullie op de plaats van bestemming zijn. Nu heerlijk uitrusten en de omgeving verkennen. Ook hier is het inmiddels wat koeler zo'n 23 gr. Fijne dagen verder en tot later.
  5. Adrie Berger.:
    14 juli 2022
    P.s. Mooie foto van Jayden met zijn moeder.