Dag 2 Tsjechië + papa's verjaardag!

14 juli 2022 - Pec pod Snezkou, Tsjechië

Vanochtend hadden we lekker ontbeten met worstjes en scrembled eggs! 😋

Wij zijn vervolgens met een kabelbaan naar de berg Snezkou (1,6 km hoog) gegaan!

Ik kon het niet helemaal filmen omdat mijn camera app ermee stopte plotseling......

Je zal vast denken dat het erg koud daarboven is, maar het viel mee en de wind was lekker!

Wij zaten zelfs boven de wolken! We konden ze zien voorbijgaan recht voor ons!

Schitterend uitzicht op de berg! Je kan zelfs Polen zien vanaf de berg!

Mooie foto's op de berg gemaakt! ♥️

Uiteindelijk waren we weer naar beneden gegaan met de kabelbaan en zijn we vervolgens nog even wezen chillen in de hotelkamer!

De terugrit met de kabelbaan heb ik ook niet helemaal kunnen filmen, omdat mijn telefoon erg warm werd en uit veiligheid stopte de opname weer uit zichzelf......

Wij zijn net uit eten geweest vanwege de verjaardag van mijn vader! Heerlijk gegeten en papa kreeg nog een speciaal verjaardagsgerecht terwijl wij aan het dessert bezig waren!