Dag 4 (ook helaas de laatste dag! 😭) Mechelerhof 2021

21 oktober 2021 - Mechelen, Nederland

Vandaag een chill dag gehad! 😎 We zijn vooral bij het huisje gebleven!

Vanavond wel lekker uit eten geweest bij 't Pintje om deze vakantie goed af te sluiten! πŸ‘πŸ»πŸ˜Š

Het is een superleuk restaurant! Er werkt daar ook een man die erg gezellig is, humor heeft en graag erbij komt zitten om een praatje met je te maken! 😊

Wat ik allemaal heb gedronken kunnen jullie al vast raden! Radler!!! πŸ‘πŸ»πŸ˜πŸ˜‚

Lekker wat stokbrood met smeersels vooraf genomen, daarna een lekker medium gebakken biefstuk op met wat friet erbij! Ten slotte een ijscoupe van chocolade ijs op! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Bandit at mee met een slobbert om! πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Wij komen zeker weer weleens terug naar dit restaurant! πŸ‘πŸ»πŸ˜Š

Ik vind het erg jammer dat het vandaag de laatste dag was! 😭😭😭

Maar we hebben mooie foto's om deze vakantie erop terug te kijken! πŸ‘πŸ»πŸ˜Š

Het was een erg gezellige avond! πŸ‘πŸ»πŸ˜Š