Dag 4 Tsjechië

16 juli 2022 - Janův Důl, Tsjechië

Hoi allemaal!

Vanochtend moesten we om 9 uur ons bed uit, omdat wij om 10 uur ons appartement uit moesten. Ik zei steeds hotelkamer, maar het was in realiteit een appartement! 😂

Nadat wij onze spullen weer in de auto hadden gegooid, hebben wij nog koffie met gebak op bij Café-grill Promenáda  (tegenover de appartementen)!

Ze hadden op mijn cappuccino een hartje gemaakt met melk! Latte Art! 😁

Ik had ook nog appeltaart op met karamel erop! 😋

Ik heb hier geen foto's van helaas, want mijn telefoon lag in de auto al klaar om te navigeren naar het tweede verblijf....

Jayden en ik zijn nog even wezen rodelen achter de appartementen! Was erg leuk!

Daarna zijn we vertrokken met de auto! Nog even getankt en go! 🚘

Wij zijn half 1 aangekomen bij ons tweede verblijf in Januv Dul!

Het is een vakantiepark van Nederlandse eigenaren! Dus we kunnen gewoon Nederlands praten bij de receptie bijv.

Wij zijn alleen op bestemming boodschappen doen (behalve Jayden) bij een Lidl in Liberec (een stad halfuur van ons tweede verblijf vandaan).

Wij hebben vanavond hamburger met soep op bij het huisje! 😋

Nu lekker van onze avond genieten!

We verblijven hier tot volgende week zaterdag!

Morgen gaan we een concentratiekamp uit WO II bezoeken in Terezín (wel 1,5 uur rijden, maar dat maakt ons niet uit!)

1. Adrie Berger.:
    16 juli 2022
    Hallo allemaal,
    Dank je voor je mooie verhaal. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe plannen. Veel plezier en vakantiegroeten aan allen. Tot later.
  2. Opa den burger.:
    16 juli 2022
    Ja dat is even wel wat anders maar kan geen kwaad om het een keer te zien, groetjes Opa den Burger.