Dag 6 Tsjechië

18 juli 2022 - Liberec, Tsjechië

Wij hebben aan het begin van de middag het centrum van Liberec bezocht!

Klein stadje, maar wel erg leuk!

Jayden heeft voor zijn rapport een Pikachu (een beest uit Pokémon) gekregen! Hier was €40, terwijl die in Nederland €173 is!!!

Toen zijn we geklommen naar  restaurant Jested! Dat staat op de top van een berg! 😱

Lekker wat gedronken en een ijsje op daar! 😋

Toen zijn wij naar Penzion Dřevěnka s hostincem u Matyáše (een restaurant) gegaan!

Alleen gaan we daar nu niet meer heen!

Mijn moeder had varkensvlees besteld net als ik, maar ze kreeg ipv dat kaas!

Er werden verschillen versies van de menukaarten gebruikt.

Mijn moeder gaf het aan bij een van de bediensters.

Die bedienster probeerde het uit te leggen, maar ze vond dat ze gelijk had.

Ze zei vervolgens "Bon appétit" en ging ervandoor!

En toen wilde ze ons niet meer bedienen.......

Mijn moeder was toen erg pissig geworden op die bedienster!

Ik moest erg lachen achteraf! Nog steeds eigenlijk! Mijn moeder kon er ook achteraf om lachen! 😂🤣😂

Dit was dag 6 alweer!

1. Opa den burger.:
    18 juli 2022
    Ik zie het gebeuren met het varkens vlees voor me. Als ik de foto`s bekijk was het nog een hele tippel dus dat ijsje had je wel verdiend. Fijne dagen verder. Hier 32 graden.
  2. Adrie Berger.:
    19 juli 2022
    Oeps, geen foutje maar goedkoper dan varkensvlees. Maar toch een fijne dag gehad. Jayden een cadeau voor zijn raport wat wel erg goed was. Hier erg warm geweest, morgen iets koeler, jippie!
    Fijne vakantie verder, groeten aan allen en tot later.