Familie Yildiz + afsluiting reisblog

2 augustus 2022 - Lekkerkerk, Nederland

Dag 1:

-----------------

Gisterochtend in het hotel hadden we lekker ontbeten! Ik had worstjes met gebakken eieren op! 😋

Daarna hadden onze spullen gepakt, uitgecheckt en zijn we vervolgens doorgereden naar de familie Yildiz!

Wij zijn nog in Tsjechië gestopt bij een tankstation om de meeste kronen die we nog hadden op te maken!

Daarna hebben we nog een keer de benen gestrekt in Duitsland op de weg naar de familie Yildiz!

We waren 4 uur in de middag aangekomen bij de familie Yildiz! 🤗

Ik reed toen we bij de familie Yildiz waren met de Range Rover van hun en niet met die "saaie" Kodiaq van ons! 😂

Wij zijn vervolgens met hun eerst gereden naar hun nieuwe huis straks in Grünstadt! Het wordt echt een mooi huis! ♥️

Op de weg erheen had Murat de 202 km/uur aangetikt op de Autobahn! 💪🏻🔥

De eerstvolgende keer dat we weer naar de familie Yildiz gaan, gaan we voortaan hierheen! 👍🏻

Na gekeken te hebben bij hun nieuwe huis, zijn we doorgelopen naar een Italiaans restaurant in Grünstadt, maar we werden onvriendelijk ontvangen en er werd verteld dat we 1 uur moesten wachten, omdat het helemaal vol zat.

Wij zijn dus maar gaan rijden naar een Grieks restaurant in Hettenleidelheim (15 minuten rijden vanuit Grünstadt en 30 minuten rijden vanuit Mannheim waar de familie Yildiz nu nog wonen)!

Superleuk restaurant was het! ♥️

Zeer vriendelijke man die ons bediende en was verbaasd dat we alles op hadden gekregen! 😁

Ik had een Wiener schnitzel op en die was me een partij lekker joh! Echt een Duitse schnitzel! 🇩🇪 😋

Op de terugweg had Murat ook de 200 km/uur aangetikt op de Autobahn! 🔥💪🏻

Dag 2:

---------------------

Vanochtend lekker ontbeten met suçuk (ei met worst) en een broodje! 😋

Daarna zijn we naar Heidelberg gegaan!

Dat schijnt ook een van de mooiste steden van Duitsland te zijn!

Het was zeker een mooie stad! ♥️

Zijn we doorheen gelopen en Murat en ik hebben hier mooie foto's gemaakt! ♥️

Vervolgens hadden we een tentje opgezocht om wat te gaan drinken en Murat, papa en ik gingen ff wachten op de rest!

Toen ze er ook waren, werden we weggestuurd, omdat we niet samen mochten gaan zitten met z'n allen!

Wij vonden dit erg vreemd gedrag ineens!

Wij zijn vervolgens naar een klein terrasje gegaan ergens verderop in de straat!

Hier eindelijk wel wat gedronken met dit warme weer! 😁

Alleen moesten we hier weer erg lang wachten......

Daarna had Jayden een Buzz Lightyear sombrero-achtig iets gekocht in een winkel!

Vervolgens zijn we weer teruggereden naar Mannheim, spullen daar gepakt en hebben we daar weer afscheid genomen van de familie Yildiz!

Om half 4 vertrokken uit Mannheim!

Ik moest huilen want ik heb het zo leuk met hun en dat we ineens weer naar Nederland weer moeten!

Het zijn echt goede vrienden voor mij! ♥️

Ik ben gelukkig nu niet meer verdrietig en heb het al verwerkt! 👍🏻

3 kwartier voor de grens nog gestopt omdat we weer trek kregen en lekker een to go cheeseburger op! 😋

Sorry Milan dat je geen vette hamburger had kunnen krijgen waar je zo'n zin in had! 😁

Net over half 8 reden we weer Nederland binnen, na op het laatste stukje Autobahn 160 km/uur te hebben gereden met de Kodiaq! 👍🏻

Nu zie ik echt overal die omgekeerde vlaggen langs de weg nadat we voorbij IJsselstein zijn gereden! 😂🤣

Welkom in de Boerenrepubliek der Nederlanden ipv het Koninkrijk der Nederlanden! 😂🤣

Op de rotonde in Lekkerkerk bij De Loet staat nu ook vol met protestborden! 😂

We waren gestopt bij oma de Ridder om Beagles Terribles of terwijl Bandit op te halen!

Hij was zo blij om ons weer te zien! ♥️😁

Daarna naar huis gelopen met hem, de auto weer uitgeladen dat dus!

Afsluiting van onze reisblog                       --------------------

Ik wil hierbij zeggen dat de reisblog van Tsjechië helaas nu tot een einde is gekomen!

Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten en bedankt voor jullie lieve reacties onder iedere dag in de reisblog! ♥️

Ik vond het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van iedere dag in onze reis naar Tsjechië en Duitsland bij de familie Yildiz! ♥️😁

In de toekomst als ik veel heb geleerd van mijn opleiding, ga ik een volledig zelfgemaakte, eigen reisblog site maken! 👍🏻

Ik kan alleen nog niet zeggen wanneer die website online gaat komen!

De reisblogs blijven verschijnen hier op Reislogger, zolang die website er nog niet is!

Nogmaals de reisblog Tsjechië zal na deze laatste blog officieel afgesloten zijn!

Tot de volgende reisblog op een nieuwe bestemming! 👍🏻

1. Adrie Berger.:
    2 augustus 2022
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Altijd vakantie is ook saai. Maar weer uitkijken naar de volgende trip.
    Bedankt voor prachtige verhalen en foto's.
    Tot spoedig ziens.
  2. Corry Gort:
    3 augustus 2022
    Geweldig, Kyan! Heb genoten van je verhalen en foto's! Fijn dat jullie weer gezond en wel in Nederland zijn!
  3. B. Boudewijn:
    3 augustus 2022
    Jammer kyan, ma ar ook fijn dat jullie weer gezond en heelhuids in Lekkerkerk zijn. Heb genoten van je verhalen en foto's.
  4. Opa den burger.:
    4 augustus 2022
    Ook ik geweldig genoten van je verhalen en je foto`s. En als ik jullie gisteren zo hoorden zouden jullie best nog een keer terug willen.