Vakantie Duitsland + Toverland - Dag 1

26 februari 2023 - Grünstadt, Duitsland

Wij waren gisterochtend vertrokken om 10.15 uit Lekkerkerk. Onderweg meerdere stops gemaakt, waaronder een bij de McDonalds in Tiel. Dit was ook de enigste stop in Nederland.

15.45 aangekomen in Grünstadt bij de familie Yildiz. Milan had ons eerst een tour gegeven door het nieuwe huis, daarna eventjes Fortnite gespeeld op Milans slaapkamer.

Wij zijn met z'n drieën (Ik, Jayden en Milan) Max nog wezen uitlaten en heb ik het grootste deel van Grünstadt gezien. Leuke stad is het!

Vervolgens weer terug en een borrel gedaan. Ik had een Oostenrijks drankje met aardbei en alcohol op. Ik vond het eerst lekker, maar na een paar slokken vond ik het aardig smaken.

Daarna zijn wij gaan eten bij de pizzeria in Grünstadt. Eerst een carpaccio op met wat "pizzabrood" op als voorgerecht. Pizzabrood waren allemaal pizzapunten op een bord.

Dan had ik als hoofdgerecht een zigeunerschnitzel op.

Als laatste had ik een chocolade dessert op.

Ik was gisteren voor het eerst ECHT dronken geweest! 😂

Eerst dat aardbeien drankje bij de familie Yildiz thuis, vervolgens in het restaurant 2 baco's proberen te drinken, maar na 1,5 glas was ik echt dronken geworden!

Ik had de rest van de avond last van een zwaar gevoel in mijn hoofd en mijn ogen gingen toen echt alle kanten op!

Niet misselijk en overgegeven gelukkig!

Dus maar max 2 glazen alcohol op een dag, als je kijkt naar het aardbeien drankje en de baco's die ik heb gedronken! 😁

1. Jolanda:
    26 februari 2023
    Was zeker een leuke dag!
  2. Kyan:
    Ja toch? Ik vind het erg leuk om de familie Yildiz weer te zien! 🤗
  3. Kyan:
    26 februari 2023
    Wat een prachtig huis hebben ze!
  4. Mariët:
    Hele fijne vakantie! Geniet ervan met elkaar 😊
  5. Kyan:
    Dank je Mariët!
  6. Kyan:
    Dank je Mariët! 🤗
  7. Corry Gort:
    26 februari 2023
    Fijne vakantie Kyan! Ik kijk uit naar de rest van je reisverslag!
  8. Opa den burger.:
    26 februari 2023
    Fijne vakantie. Houd het maar bij fris dat is veel beter voor je. Veel plezier.