Vakantie Duitsland + Toverland - Dag 2

26 februari 2023 - Grünstadt, Duitsland

Vanochtend hadden wij lekker ontbeten bij de familie Yildiz! Suçuk met ei op. 😋

's Middags zijn wij met z'n allen met Max door Grünstadt wezen wandelen. Hiermee heb ik Grünstadt verder nog verkend.

Echt een leuk stadje!

We konden helaas verder niets doen, want net zoals in de Krimpenerwaard is alles dicht op zondag.

Vervolgens weer terug bij de familie Yildiz thuis zijn Milan, Jayden en ik Minecraft wezen spelen op de PlayStation.

Wij zijn ook nog met de steps en de fiets (van de familie Yildiz) vanaf steile woonwijken naar beneden gegaan. Ik zat op de fiets, Jayden en Milan gingen steppen.

Jayden en Milan gingen erg snel, maar ik ging met remmen helemaal ingedrukt naar beneden. Ik vind het erg gevaarlijk en ik wil helemaal heel weer naar Nederland komen.

Direct daarna zijn we de auto ingestapt en zijn we naar het restaurant gegaan waar we 's avonds gingen eten.

Geen voorgerecht genomen deze keer.

Als hoofdgerecht had ik een bord met döner kebab, stukjes Turks brood en yoghurt genomen.

Achteraf had ik baklava met Turkse thee op. 😋

Dit was de laatste dag bij de familie Yildiz. Morgen vertrekken we weer terug naar Nederland, maar we gaan niet direct terug naar huis.

Ik vond het erg leuk om hun en Max weer te zien en hun nieuwe huis! Was erg gezellig weer! 👍🏻

We verblijven tot donderdag in Helenaveen, vlakbij Toverland in Noord-Limburg.

Woensdag gaan we ook naar Toverland. Lekker in achtbanen gaan! 👍🏻