Dag 11 Tsjechië

23 juli 2022 - Frymburk, Tsjechië

Wat een dag was het vandaag zeg!

Vanochtend om kwart voor 10 vertrokken uit Januv Dul naar het Lipnomeer helemaal bijna in Oostenrijk! 😁

Toen we door Praag gingen, hadden we een verkeerde afslag genomen.

Vervolgens gingen we omkeren bij de eerste stoplichten. Stond er politie langs de weg en werden we staande gehouden! 🤭

We mochten eigenlijk niet omkeren bij die stoplichten. Maar er stond geen bord bij die stoplichten die aangaf dat je niet mocht omkeren daar!

Het zit hier héél anders in elkaar dan in Nederland! 😂

We kregen uiteindelijk een boete van €12 die we meteen moesten betalen bij een van die agenten!

Stelt niks voor in vergelijking met Nederland! Daar zijn de boetes meestal boven de €100! 😂

Daarna gingen we weer doorrijden naar het derde verblijf en hebben we geen verkeersovertredingen meer gepleegd! 👍🏻

Mooi huisje! We hebben zelfs hier een tv die groter is dat wij hebben thuis! 😱

We zitten bijna tegen het Lipnomeer aan en ik ben zelf nog wezen zwemmen!

Toen wij gingen avondeten bij het huisje was er nog onweer! Heerlijk vind ik het zelf! 👍🏻

Dit was dag 11 alweer! Jammer dat wij op de heenweg op de bon werden geslingerd! 😁

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lorraine:
    23 juli 2022
    Gelukkig was de boete niet zo hoog als in Nederland. Heerlijk genieten van de mega tv 😁🥳 Gaan jullie straks voetbal kijken?
  2. Adrie Berger.:
    23 juli 2022
    O, dat was schrikken denk ik. Jullie hebben zo een spannende dag gehad.
    Net als jij had ik ook een beetje (gelachen).
  3. Adrie Berger.:
    23 juli 2022
    Jayden is serieuzer zo te zien. Gelukkig nog één man die de politie serieuzer neemt. Je moeder heeft alleen maar mooie foto's gemaakt, goed gedaan meid.
  4. Opa den burger.:
    23 juli 2022
    Aan die bon hebben ze niet zoveel als ik al die auto`s zie. Ik denk dat ze er een biertje van kopen. maar zo maak je toch iets mee anders is de rit zo saai Nu voetbal kijken.
  5. Kyan:
    Zijn we nu aan het kijken Lorraine! 👍🏻