Dag 13 (gisteren) vakantie Tsjechië

26 juli 2022 - Lipno nad Vltavou, Tsjechië

Gistermiddag gingen we in Lipno (plaats) met een kabelbaan naar een berg van 1 km hoog!

Mooie foto's van de natuur daar gemaakt! ♥️

Daar was ook een hoog wandelpad + hele lange glijbaan! Voor dat hoge wandelpad moesten we betalen.

Jayden heeft alleen op dat hoge wandelpad gelopen. En om met de glijbaan naar beneden te gaan moesten we weer extra betalen.

Vervolgens zijn we weer naar beneden gegaan met de kabelbaan!

​​​​​​Het was een open kabelbaan. Het waren bankjes, niet van die cabines.

Alleen doen we dit niet meer voor papa, want hij had erg last van hoogtevrees in de kabelbaan! 😁

Soms schommelde we en dat vond hij niks! Ik vond dat weer erg leuk! 😁

Ik heb hierna geen foto's en video's meer kunnen maken omdat mijn telefoon bijna leeg was. 😔

We zijn vervolgens lekker wat wezen drinken bij een tentje!

Ik kan ook niet meer opzoeken waar het was omdat ik mijn telefoon helemaal moest uitzetten anders vreet het nog steeds veel batterij in de achtergrond.

Daarna zijn we in Frymburk geweest en heb ik een mooie Ferrari polo gescoord! ♥️

Jayden heeft een nieuwe mes gekregen!

Papa heeft een visserspolo gekocht! Wij hadden erg geluk, want de winkel was al gesloten en voor ons werd nog een uitzondering gemaakt! 😁

Mama wilde graag een boksbeugel kopen, maar het is illegaal in Nederland en het bezit ervan in Nederland kan je 3 maanden cel riskeren + een strafblad.

Uiteindelijk gingen we uit eten bij een restaurant in dezelfde straat! We hadden allemaal hamburgers van goede kwaliteit op! 😋

Daarna nog een lekkere dessert op! 😋

Vervolgens zijn we weer teruggereden naar het huisje en zijn mama, Jayden en ik nog wezen zwemmen in het Lipnomeer!

Dit was dag 13 van onze vakantie in Tsjechië!

1. B. Boudewijn:
    26 juli 2022
    Klinkt allemaal weer heel mooi.
    Ook sommige dingen eng.
    Denk dat jullie een leuke vakantie hebben.
  2. Opa den burger.:
    26 juli 2022
    Het ziet er allemaal mooi en spanend uit. En de foto`s zijn weer mooi net als het weer. Wie is dat foto model.
  3. Adrie Berger.:
    26 juli 2022
    Mooie foto zo in een straal zonlicht.
  4. Adrie Berger.:
    27 juli 2022
    Hoi Jolanda. Ook in de vakantie gaan de aanbiedingen door. Wil je even je app lezen?
    Fijn dat iedereen het zo maar z'n zin heeft in jullie vakantie. Geniet er maar van.
    Tot later,
    Ma.