Dag 14 Tsjechië

26 juli 2022 - Ceský Krumlov, Tsjechië

Toen wij gingen slapen vannacht was er de hele tijd lichtflitsen en af en toe hoorden we een donder!

Prachtig natuurverschijnsel onweer en heerlijk als ik ga slapen! ♥️  😴

Vandaag hebben we Ceský Krumlov (halfuur van het huisje) bezocht! Leuke stad! 👍🏻

Daar zijn we lekker doorheen gelopen!

Een van de gebouwen die we hier hebben bezocht is de kerk van St. Vitus!

Prachtig! ♥️

Je hebt hier ook winkels waar ze echt lekkere dingen verkopen! Volledige snoepwinkels, plekken waar je wafels kan kopen met chocola erop enz!

Papa wilt graag al sinds het begin van de vakantie een horloge voor hemzelf, maar we zijn helaas nog geen horloges voor hem tegengekomen.....

We kwamen een winkel tegen met horloges, maar die waren voor alleen vrouwen! 😂

We kwamen ook een berenverblijf tegen waar een echte beer sliep! 🐻 😱

We kregen vervolgens trek en dorst, dus zijn we wat maar gaan eten bij een klein tentje naast waar er geraft werd!

Genießen Sie eine Bratwurst mit einem echten Bier! 🇩🇪 🍻

Daarna waren we nog in een kledingwinkel geweest, want Jayden had nog wat spullen nodig voor NaWaKa (kamp met de scouting)! Ik heb zelf geen zin in NaWaKa! 😁

Sorry, maar ik ben echt niet van de kledingwinkels en ik wil altijd weer zsm weg zijn! 😂

Uiteindelijk zijn we weer teruggereden naar het huisje! Mijn moeder en Jayden zijn nog wezen zwemmen in Lipno!

Ik had er zelf vandaag geen zin in! 😁

Dit was dag 14!

1. Adrie Berger.:
    27 juli 2022
    Man wat een volle dag! Nog even en je mag naar huis op uit te rusten.
    Hoe warm/ koud is het water van jullie privé zwembad?
    Morgen weer winkelen denk ik. Jayden en zijn vader hebben spullen nodig.
    Is daar de spullen goedkoper dan in ons land? Misschien hoor of lees ik het nog. Zoniet dan komen we zelf even vergelijken. (Grapje) hoewel we best Jayden persoonlijk hadden willen feliciteren.
    Fijne avond en groeten aan allen.
  2. Opa den burger.:
    27 juli 2022
    Zo dat was een half dagje schoppen ook wel leuk maar niet langer vindt ik. Is pappa nog niet wezen vissen of mag dat niet in het meer.