Dag 15 Tsjechië

27 juli 2022 - Vyssí Brod, Tsjechië

Vanmiddag lekker een route van 6 km gewandeld in Vyssí Brod!

Prachtig natuurgebied!

Papa was niet meegegaan omdat deze route erg steil was naar een kapelletje en dat is absoluut niks voor hem! 😁

Wij hadden deze route uitgezocht via een app genaamd Komoot!

Alleen vond ik de stem niet zo prettig en zijn we daardoor een paar keer verkeerd gelopen! 😂

En mijn telefoon ging van 70% naar 11%! Lijkt net Koekiemonster wel, maar dan vreet hij aan mijn batterij! 😂

Wij zijn vervolgens naar een tentje gegaan om uit te rusten van de wandeling! 😴

Lekker een Slush Puppy op! Dat is ijs met siroop eroverheen! 😋

Wij zijn daarna bij een outlet-centrum geweest waar papa eindelijk een mooi horloge voor zichzelf heeft gekocht! 👍🏻

Daarnaast hebben we een dashcam voor in de auto en wat kleding gekocht!

Een dashcam is een klein cameraatje die je tegen de voorruit plakt en daarmee kan je bijv. aanrijdingen mee vastleggen! Je kunt ermee filmen of foto's maken! 👍🏻

De video's en foto's kunnen ook als bewijsmateriaal dienen voor de verzekering of de politie en heb je minder gedoe met de verzekering en kan een verdachte makkelijker worden gepakt! 👍🏻

Wij zijn bij het huisje nog wat wezen drinken en zijn vervolgens uit eten geweest bij de Beach Bar hier op het vakantiepark!

Heerlijk een mixed grill genomen samen met papa! Dan krijg je allemaal verschillende soorten vlees! 😋

Mama en Jayden hadden een "Grilled Cheese" genomen!

Dit was dag 15 alweer!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa den burger.:
    28 juli 2022
    Dit zie ik graag op een vakantie sportief bezig zijn lekker eten en mooie foto`s klasse.
  2. Adrie Berger.:
    28 juli 2022
    Wat een prachtige foto's weer en ik spot weer "oude bekende" leuk om iedereen zo bezig te zien. Ook het eten ziet er weer lekker uit.
    Leuk dat je vader een ander horloge heeft gevonden. (Geen Rolex hoop ik.) Ben benieuwd hoe het horloge eruit ziet en stik jaloers dat jullie konden winkelen en wij er niet bij waren.(knipoog)
    Veel plezier hoor wij genieten met jullie mee.