Dag 16 Tsjechië

28 juli 2022 - Horní Planá, Tsjechië

Vanmiddag lekker wezen varen met een motorbootje op het Lipnomeer!

We dachten dat we een speedboot kregen, want dat stond op de website, maar ze bedoelde een normaal motorbootje ermee! 😂

Lekker met mijn voeten in het koude water en gechilld! 😎

Wij hebben allemaal nog even gevaard! 👍🏻

We kwamen een keer stil te liggen op het water omdat de benzine op was! 😂🤣

We konden zelfs met de boot in Oostenrijk aanmeren! Maar dat hebben we niet gedaan. Zie de afbeelding van Google Maps!

Wij zijn ook nog langs ons verblijf Lakeside Village gevaren! 😂

Toen we de boot weer gingen inleveren, wilde papa mij niet laten aanmeren, omdat hij bang was voor eventuele schade aan de boot.

Ik zei ook dat je soms risico's moet nemen in het leven, maar daar wilde hij niet naar luisteren en is hij zelf gaan aanmeren! 😂

Dit was dag 16!

Morgen is het alweer de laatste dag hier in Frymburk!

Zaterdag gaan we niet alleen door naar het laatste verblijf in Praag, maar dan is het ook de verjaardag van Jayden! 🥳🎉

Er staat al een hele leuke verrassing in Praag op hem te wachten! 😁

In Praag verblijven we t/m maandag en dan gaan we nog ff buurten bij onze grote vrienden in Mannheim! 5 uur rijden vanuit Praag!

We denken weer dinsdag terug te gaan naar Lekkerkerk! Het liefst aan het einde van de dag, want dan mag je 120 / 130 rijden in Nederland! 👍🏻

Ik zal niet meer zoals vorig jaar de blog afsluiten toen wij in Mannheim waren toen!

Ik kreeg toen veel van jullie als reactie dat ik het niet al moest afsluiten toen en dat jullie het erg jammer vonden dat ik de blog al had afgesloten!

Dus wees nu gerust! Dat ga ik niet meer doen!👍🏻

1. Corry Gort:
    28 juli 2022
    Weer een machtig verslag, Kyan, en mooie foto's! 👍👍👍
  2. Opa den burger.:
    28 juli 2022
    Wat een groot meer zeg dat had ik niet verwacht. Veel plezier nog deze dagen.