Dag 17 Tsjechië (laatste dag bij het Lipnomeer)

29 juli 2022 - Frymburk, Tsjechië

Vandaag is het alweer de laatste dag hier bij het Lipnomeer.... 😔

Jayden en ik zijn wezen rodelen in Lipno (plaats)! Was erg leuk! 👍🏻

Je had een hele snelle en je had een wat langzamere die ook automatisch afremt in de bochten!

Ik heb de wat langzamere gefilmd met mijn telefoon aan de ene hand!

Jayden had de snelle gefilmd!

Mijn telefoon ben ik gelukkig niet kwijtgeraakt en is nog helemaal heel hoor! 👍🏻

De andere hand had ik gebruikt voor de hendel, anders kom ik niet voorruit! 😁

Jayden en ik zijn zowel van de snelle als van de wat langzamere afgegaan! 👍🏻

Ik had nog een cola op en dat flesje was erg mooi, dus die heb ik bewaard en ga het gebruiken als drinkflesje! 👍🏻

Vervolgens zijn we naar het infocentrum gegaan en hebben we het pasje ingeleverd die we nodig hadden voor de kabelbaan paar dagen terug!

We zijn van plan om hier niet meer terug te keren, omdat we echt verder niet weten wat we hier nog kunnen doen! 😁

Wij zijn even wezen chillen bij het huisje en zijn daarna nog uit eten gegaan in Frymburk! 👍🏻

We wilden aan het water zitten, maar het zat daar helaas helemaal vol!

Dus zijn we maar in het centrum van Frymburk gaan eten!

Niet bij hetzelfde restaurant als vorige keer, want mama wilde niet weer hamburger eten en ze hebben daar alleen maar hamburgers en pizza's.

Dus zijn we maar twee restaurants verderop gaan eten! Heerlijk gegeten! 😋

Jullie weten van mij dat ik eigenlijk niet zo van pannenkoeken houd, maar deze met chocoladesaus was erg lekker! 😋

Anders was het weer vanille ijs geworden zoals bij dat vorige restaurant in Frymburk waar wij hebben gegeten! Ik wilde een afwisseling! 😁

Dit was dag 17 alweer in Tsjechië! Dit was ook de laatste dag hier aan het Lipnomeer!

Morgen vertrekken we naar het allerlaatste verblijf in Praag!

Morgen is Jayden ook jarig! 🥳🎉

Feliciteer hem alvast via hier, Facebook of Instagram! 👍🏻

1. B. Boudewijn:
    29 juli 2022
    Feliciteert Jayden maar uit mijn naam morgen. Die pannenkoek ziet er heerlijk uit. Krijg er trek van. Goede reis morgen naar Praag.
  2. Adrie Berger.:
    29 juli 2022
    Die pannenkoek lust ik nog wel voor ik naar bed ga.
    Mooie foto's weer, genieten voor jullie en voor ons.
    Goede reis en tot morgen.